2 fynd

kom hem en halv 6 tiden från hallen, städat pappas bil o. lekt med mina kusiner o. druckit kaffee! då jag kom hem åkte jag o. sassa o. sku hjälpa till att få in fåren o. sen var vi till abc efter en kaffe och sedan till farmor & farfars på mat. efter det så va ja bara hemma en liten stund åså åkte jag o. syrran & mimmi ti stallet, tog in hästarna och så skulle hannah rida :) kom nyss hem och klockan är redan 10 på kvällen :o skall ta och spela sims nu, heh! och sen ta natten för skall orka upp imorgon för att hämta ett par skor till syrran innan skolan slutar! hörs mera sen, pusshej!

mina två fynd igår.

Bild

Bild

en dag på stan!”

Igår sov jag till en 12-1 tiden och sedan titta tv en stund och for sedan ut på en ridtur! mockade o. sånt och sen en snabb dusch och iväg till vasa med sassa och andré (och jeremias) vi hämtade honom från stan. gick i butiker och köpte endast en tröja och ett halsband, bild kommer sen! :) och åt mat vid hesburger. (megaateria) heheh ;) sen på kvällen gjorde jag inte så mycket, satt och tittade tv hela kvällen o. tittade på bilar. hehe. 

men nu ska jag o. jobba en stund, hörs mer sen!